دانستنی ها, ساعت

خرید اینترنتی ساعت مچی ارزان قیمت

خرید اینترنتی ساعت مچی ارزان قیمت

خرید اینترنتی ساعت مچی ارزان قیمت و با کیفیت

راهنمای خرید ساعت مچی با کیفیت

ساعت، دقیقه و ثانیه واحدهایی است که زمان را با آن اندازه گیری می کنیم.

از قدیم گفته اند: «وقت طلاست…» امّا حتماً قبول دارید که وقت از طلا هم ارزشمندتر است. وقت و زمانی که با «ساعت» اندازه گیری اش  می کنیم، همان عمر ماست.

برای برنامه ریزی و استفاده ی درست از وقتمان، به یک ساعت مچی، دیواری یا رومیزی احتیاج داریم. اگر میخواهید یک ساعت مچی بخرید یا اگر یک ساعت مچی دارید، حتماً این مطلب را بخوانید.

ساعت مچی های ارزان قیمت

ساعتهااز لحاظ منبع انرژی، معمولاً سه نوع هستند: کوارتز، اتوماتیک و اتوکوارتز. ساعتهای اتوماتیک «خود کوک » هستند.یعنی با حرکت مچ دست، کوک میشوند. ساعتهای کوارتز با باتری کار میکنند ونیازی به کوک کردن ندارند. ساعتهای اتوکوارتز هم باتری دارند؛ امّا باتریشان با حرکت دست پُرمیشود.

ساعت مچی خوب

بهتر است ساعت مچی شما، صفحه ی بزرگ و روشن داشته باشد.اگر میخواهید ساعت ارزانی بخرید، نوع پلاستیکی بهتر است. در ساعتهای فلزی ارزان،از سرب استفاده شده است. سرب از راه پوست جذب بدن میشود و برای سلامتی بسیار خطرناک است.ساعت های ارزان که از سرب ساخته شده اند ، هدیه های خوبی نیستند. کارخانه های معتبر از پلاستیک یا استیل استفاده میکنند که ضد حسّاسیت هم هستند. معمولاً پشت صفحه ی این ساعتها می نویسند: ضد حسّاسیت.

دشمنان ساعت مچی

ساعت با بخار و آب خراب میشود. البتّه دیگر تمام ساعتها ضدآب هستند. ولی ساعت، هر قدر هم که ضد آب باشد، در دریا، حمّام و استخر خراب میشود. ساعت را روی دستگا ههای برقی نگذارید. دستگاههایی مثل: تلویزیون، یخچال ، رادیو، رایانه و … چون با این کار باتری ساعت زودتر خالی میشود. هر وقت ساعتتان کثیف شد یا جرم گرفت، با یک دستمال نرم و مرطوب آن را تمیز کنید. دشمن دیگر ساعت مچی، ضربه است.موقع بازی و کار، مراقب ساعتتان باشید. ممکن است با یک ضربه، چرخدنده ها جا به جا شوند و ساعتتان خراب شود.

از کجا بفهمیم که ساعت مچی مان از سرب ساخته نشده است؟ اگر در ساعت مچی مان سرب به کار رفته باشد، بعد از مدّتی سیاه میشود. اگر مواد نامناسب دیگری در آن باشد، ساعتمان زرد یا مسی رنگ میشود.

قیمت ساعت های مچی  با کیفیت و عوامل دیگر برای خرید اینترنتی

قیمت ساعت های مچی متفاوت است.مهمّ این است که ساعت ما، وقت را درست نشان بدهد و برای سلامتیمان هم ضرری نداشته باشد. شکل ساعت به سلیقه ی ما بستگی دارد؛ ولی صفحه های بزرگتر و روشن بهترند. بند ساعت اگر از«رِزین»، پلاستیک یا استیل باشد، بی ضرر است. بند چرمی بی کیفیت در رطوبت خراب میشود و گاهی هم بوی بدی میگیرد.

برگرفته از نوجوان شاد

برای بازدید بیشتر از ساعت های مچی در فروشگاه کوکچی می توانید اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید